fredag den 15. juli 2011

Meditation

Jeg er begyndt til meditationskursus. Ja ja, jeg må vel hellere vokse og udvikle. Det har jeg faktisk allerede gjort meget. Rigtig meget. Præ-deppresions mig ville kunne forstå verdenen i dag. Så jeg mediterer. Et par gange om ugen. Og har nu tudet to gange, mens jeg mediterede (du må virkelig have noget indeni, der skal ud, var lærens svar). Første gang det skete var, da vi skulle sende kærlighed og gode ønsker til en, vi kender. Anden gang var en ”slip din negativitet” meditation. Tårerne trillede. Men det er godt! Rigtig godt. Meditationen giver en helt anden ro. Og jeg har tænkt mig, at forfølge det her.
Hvorfor være i denne her lortesituation, hvis jeg ikke får noget med mig ud på den anden side? Så jeg vil vokse og udvikle. Mig. Selv. Tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar